slm güzell anneler biliyorum yeri değil burası ama sizlere bsey sormak istiyorum kızlar benim doğumdan sonra aşırı mı aşırı saç dokülnem var saçımın resmen ustü açıldı ne yapsam olmuyor hamile kalmadan öncede dokulüyordu zaten ama çok ince zayıf saçlarım var kaçgündür internetten bakıyorum bi kaç ürüne saç için bir ürüne denk geldim URAW MAVİ SERUM diye belki duymuşsunuzdur ama blmiyorum alsam mı almasam mı diye kararsız kaldım sizlerin çevresnde kullananlar varmı acaba ?