Dün oğlum ağlarken üst damagında sıyahlık vardı, dr hafta ıcı KBB ye gosterın dedı, sızce ne olabilir, uçak yolculugu yaptık, antibiyotik kullanıyordu, 1. Yaş asısını geçen hafta oldu, hepsıni düşünüyorum, mangalla dıslerıni kaşıyırdu, sızce o siyahlik grılık nedır, neden olmuştur