Feyzosunannesi Aei kızım 4 aylıkken yataktan düştü hemen acile götürdüm ne olur ne olmaz icimiz rahat etmesi için röntgen çekmişlerdi kafasından kafasında kızarıklık vardı çünkü
mnkkizim Benim bebeğim düştü hiçbir şeyi yoktu ama yine de götürdük bence götürün içiniz rahat etsin.
durakkk Benim oğlum da düşmüştü belirti olmamasına rağmen götürdüm hatta doktor bir hafta sonra bile kusma göz kayması gibi belirti olursa getir demişti çünkü tomografi de durmadı belli olmamıştı