Ben çift rahimliyim bulunduğum ilde özeldeki doktorlar bulunduğum ilde yapamayacağımı söylemişti doğumu. İlla Ankara ile takipli olmamı istediler. Kadın doğum hastanesinde çok övülen bir doktora gittim ve müthişti. Beni diğerleri gibi korkutmadı. Hatta normal bile doğurabileceğimi söyledi. O hastanede doğum yaptım. Gayet de güzeldi. Ben başkentte mesela kist ameliyatı olmuştum hastane çok iyiydi ama doktoru göremedim sabah kistim patlamış ama gelmedi yanıma. Bence olay doktorda. Tabii illa hastane şartları iyi olsun diyorsanız ona göre de bakabilirsiniz.