Sweetson ben yillar once kullandim 1 yila yakin aurdu tedavisi.İlk takildiginda dislere tam oturdugu icin biraz cenede gerginlik yapiyo.Hatta ben cok sinirli biri haline burunmustum ilk baslarda hep cikartiyodum😅Sonra alistikca biraz daha rahat oluyorsunuz ama 3 ayda bir mi neydi hatirlamiyorum su an plaklarin yenisi takiliyor.Basa sariyor surec.Birde de bana takılı kalsın istersen yemegini bu sekilde yiyebilirsin demisti.Ben hep cikartiyordum.Yani benim o zamanlar hatirladigim sey hep boyle gergin olusum.Cok rahatsiz olmustum ilk baslarda.Sonra alistim ama baya zaman gectikten sonra.Birde ilk baslarda inanilmaz konusma etkiliyor.Ne dedigin anlasilmiyor .5 gun falan surdu eskisi gibi kinusmam.Simdilik aklima gelen bunlar ben 6-7 yil omustur