Kuzeyisiklari Merhabalar geceleri uyuyamıyoruz sanırım diş huzursuzluğu uyuyup hemen uyanıyor tetagil diye bir ürün varmış kullananiniz var mı deneyimleriniz nedir
aven Kuzeyisiklari doktorumuz pek onermedi bize dis granüllerini bebeğim 8 aylık hic kullanmadik dis skntisi cekiyoruz gece uykumuz gunduz huzurumuz kalmadi ben cozumu karanfil ve zeytiyaginda buldum tavsiye ederim
edae Anlık çözüm sağlıyor tetagil, benim bebeğimde öyle oldu en azından..uykularına bir faydası olmadı, çok ağrılı günlerinde az doz calpol verip uyutuyorum biraz etkisi oluyor.
Kuzeyisiklari edae kullanım önerisinde iki saatte bir tekrarlayın yazıyor bende calpol düşündüm ancak çok sık verilmeside sakıncalı en azından tetagil bitkisel diye biliyorum