Kızlar bebeğim 17 aylık olacak yakında ama asla uyku düzenimiz yok gece 11-12 gibi uyur sbah 7ye kadar 10 defa kalkar bazen sbah 5-6da güne başlarız. Gece sürekli uyanıyor bu durum beni çok yordu emzirmeyi kesmeyi düşünüyorum doktorda bıraktır demişti ama vicdan yapıyorum sanırım. Siz olsanız ne yapardınız ? Öneriniz nedir ? Bazende düşünüyorum 17 ayına kadar emdi yeter diyorum aynı zamanda yemekte yemiyor memeyle günü bitiriyor. Uyku ve beslenmeye farydası olrmu akıl verin lütfen ..🙏🥹