nbanba yani bana pek anormal gelmedi bu durum. 21 Ay boyunca emzirdim ve ilk deliksiz uykumu 21.aydan sonra uyudum. Beslenmek için kalkiyordur, karnı aç olmasa bile beslenmeye alışkın olduğu için alışkanlıktan kalkiyordur. O aylarda asla dert etmezdim ben 3 kere 5 kere kalkmasını, emer uyurdu çünkü. Daha da büyüdükçe hala sırf alışkanlıktan meme için uyandıkça sinirlerim bozulmaya başlamıştı.