selnylmaz geçen dediğinizde baktım ama insanlar kargo ucuza gelsin diye böyle kullanıyormuş uygulama da farkedince hesabı banlıyormuş , gerçekten şu kargo işlerinden çok yoruldum ve sıkıldım buralarda eğer elden alabilecek tanıdıklarınız varsa seve seve veririm başka türlü uğraşmak istemiyorum