Fegas Kızlar merhaba, bu ay çok değişik bir şey yaşadım. Son adet tarihim 4 hazirandı normalde adetim her ay düzenli olur sadece bir iki gün öncesine geriler. Bu ay adetimden bir hafta önce hafif kan geldi sadece bir kere . Daha sonra bu lekelenmeden 3-4 gün sonra regl oldum. Ve bu arada hastalandım antibiyotik almak zorunda kaldım. sadece ilk gün kanamam oldu biraz daha sonraki günler kanamam sadece tuvalette peçeteye gelecek şekilde oldu 5.günden sonra hiç lekelenmem olmadı.Normalde ilaç kullandığım zaman böyle aman aman bi kesintim olmazdı. İlk defa böyle bir şey yaşadım. Bugün asıl regl olmam gereken günlerdi öyle bir test yapayım dedi bu şekilde çıktı sizce gebelikten şüphelenmeli miyim https://imgyukle.com/i/Cnn38p https://imgyukle.com/i/CnnlEy https://imgyukle.com/i/CnntLM https://imgyukle.com/i/CnJEIS
E_srgt Fegas bnde acamadm resimleri canm bide nasl korunuyordunuz merak ettm varsada hayrlisi olsn insallaj
Umutveannesi Fegas çizgiler hemen mi oluştu? Bence de var gibi duruyor gönlünüzden geçen olur umarım 🌸
Fegas Umutveannesi ilk yaparken çift çizgi çıkacak gibiydi sonra baktım silik çizgiydi 20-30 dakika sonra tekrar bakayım dedim bu şekildeydi