333bd ben söyliyim hahah benim oğlum bu ay 23ünde 3 ay oluyor kucağımda da 3,5 atlık oğlum var ❤️ bebek diyip sürekli öper bebeği alalım diyorlar komşular vermez bebeksiz gitmez bir yete hep bebek bebek dolaşıyor haha çok komik daha kıskançlık yüklenmedi bakalım biraz büyüyünce olur diyor herkes