Kızlar oglum 6 aylık oldu tadim yaptirmistim suan icin, havuc, patates, kabak, elma, armut, muz, yogurt, bunlara alerjisi cıkmadı.
Kahvalti, ogle arasi, aksam neler yapip verebilirim bildiginiz guzel tarifleriniz var mi ?
Sizler neler veriyorsunuz ne karisimlar yapiyorsunuz yada bu aylarda neler yaptiniz ?
Bebegim yemeyi cok seviyor iştahı açık verdiginiz seyleride nekadar veriyosunuz doyana kadar mı , bnmki kendi istemeyi birakana kadar veriyorum istemedigi zaman anliyorum zaten