Pastörize süt aldım biraz ısıttım sonra parmagimla kontrol ettim ısısını ve activia yoğurtla mayaladim
Bubarada 75 derecede 10 dk fırını ısıttım ve fırını kapatip kavnozlara dagittigim mayalı sütü ekledim 7 saat bekledim ama danone gibi olmuş neden böyle oldu herşeyi tam yaptım habuki.
Şimdi bir yorumda okudum eğer böyle olduysa fırını tekrar çalıştırın 1 saat taş gibi olur yazmış
Sizin önerileriniz nedir
Çok üzüldüm ya