Merhaba hanımlar. 6 aylık olacağız inşallah ve bebem aşırı huysuz. Doktoru dişten kaynaklı olduğunu diyor. Jelleri,soğuk uygulamalar,dış kaşıyıcılari falan filan. Kullandık ama faydası yok sanirim veya diş değil. Sürekli kucakta durma, çabuk sıkılma, (kucakta bile) odadan wc ye gitsem hemen kriz geçiyor. Bunlar normal miiiiiii, çok sakin bir bebekte çünkü kızım 🤯 Neden olur çözemedim. Hep böyle mi gidecek. Allahtan annemde vs. Destek alıyorum yoksa wc ye bile zor gidiyorum beni istiyor veya birilerini, ve ilgi çok istiyor. Sonra ağlama vs.
Sizlerde nasıl ilerledi ? Teşekkürler.☘️💜