Merhaba oğlum 3 buçuk yaşında kreşe başladı. Oğlum sünnetli üç aylık bebeklik döneminden bu yana hep pipisi içeri kaçıyor. Beş farklı doktora götürdük. Goturdugumuz doktorlarin hepside o bölgenin yağlı olduğunu bu nedenle içeri kaçtığını söyledi. Büyüdükçe o bölgedeki yağ dokusu azaldıkça dışarı çıkacaktır dediler. Aradan üç yıl geçti fakat durumumuz aynı. Okulda da sorun oluyor klozete oturduğunda çişi klozetin içine değil dışarı doğru gidiyor. Çocuğumun elinde olan birşey yok eliyle aşağıya doğru ittirmesi mümkün değil. Ancak altını komple çıkarıp bacaklarını açarak oturduğunda pipisi biraz dışarıya çıkıyor ve aşağıya doğru yön verdirilip idrarı yapılabiliyor. Okulda kendisi çişini yapmak zorunda . Ne yapacağımı şaşırdım. Aynı durumda olan anneler çocuklarınız tuvaletlerini nasıl yapıyorlar. Bu konuda fikirlerinize yardımınıza ihtiyacım var. 😔