123607_ Kızlar bebegim 4 aylik saçını kestik kafasının üstü tas kafa gibi daha koyu renkli sizdede oldu mu böyle bir renk
Anatotales 123607_ kafa üstünde daha çok saç olduğu için renk farkı olmuştur zamanla eşitleniyordu aslında çok küçük kesmeseydiniz keşke. Birkaç aya aynı boyda oluyorlar
Gul-42 123607_ arkadasımın oglunun kafası ekvator cızgısı gıbı sapsarıydı babası takıntı halıne getırmış sureklı kestırdı eskıye gore duzeldı
Poyrazbayb 123607_ bende aynı sebeple 4 aylıkken falan kestim. Bizdede bazı yerler siyah görünüyordu sizinki daha koyu görünüyor ama normal bence. Şimdi 7 aylık oldu uzadı bile saçları ve kumral şuan sarıya yakın siyahlık hiç kalmadı
123607_ Poyrazbayb bu biraz daha uzamış hali ondan çok koyu ama ilk kestigimizdede orası diğer yerlere göre koyuydu
123607_ Gul-42 🤣 o kadar ugrasmam ya zaten kız bizimki ben sağlıkla alakali biseydirndiye korktum acikcasi
bsrakurt bizimde o bölgede siyah mor gibi bı leke var küçük Dr sorduğumda doğum lekesi demişti sizinki o bölgede daha yoğun saçı ondan öyle durmuştur