Anneler selam,bir devlet kurumunda mesai usulü çalışıyorum ücretli iznimin bitmesine az kaldı,çevremdeki birkaç kişiye sordum pek net cevap alamadım bu işlerle uğraşan kişi de yıllık izindeymiş. 5 gün aile hekimi raporu ertesi hafta 5 gün yıllık izin şeklinde daha sonra tekrar rapor ,şeklinde yapılabilir mi daha önce duydunuz mu siz nasıl yaptınız