6 aylık olmak üzere, bugün çok tuhaf ayağımdan indirdiğim an uyandı hep gündüz doğru düzgün uyumadı şimdide saatlerdir uğraşıyorum dalamıyor deli gibi uykusu var dalamadığı için ekstra ağlıyor ve o kadar bağırarak ağlıyor ki boğazı tahriş olcak yani ateşi yok başka bi problem de yok niye böyle gerçekten kafayı yicem artık şuan bunu bile zor yazıyorum