bbosphorussss ülkeye sokanlar sokmayıversin hepimiz üzülüyoruz olan bitene ama herkes cebinin derdinde kendi insanımız da bu kadar uyguna versin herşeyi elimizi sürmeyelim ama napalım devir ekonomi devri her harcamamıza dikkat etmek zorundayız elinizdeki telefon bile boykot en basitinden napalım şimdi