Merhaba hanımlar hatırlarsanız bi kaç gün öncesinde kızımın yüksek ateşinin evde tedavisi için size danışmıştık ve bugune kadar 6 bucuk aylık kızımı özel hastaneden başka bi yere götürmemiştk ateşli geçen 10 günün ardından devlet hastanesine getirme kararı aldım ve burda yapılan bir kan ve idrar testiyle kızımın kanında 46 oranında mikrop çıktı özel hastanenin 10 gündür bulamadıgını devlet hastanesi yarm saatte çözdü ve şuan yatışı yapıldı hepinizden dua istiyorum kızım için bir an önce tedavi olup evimize gitmemiz için allah şimdiden razı olsun hepinizden..🙏