Beneğim 20 aylık. Daha konuşmuyor bile . Konuşması geride biliyorum her şeyi anlıyor . Çiş mi yaptın kaka mı yaptın diyince bezi gösteriyor tuvalete gidiyor . Kakasını yaparken saklanıyor, yapınca çıkıyor. Bugün kayınvalidem ve görümcelerim eğitim ver eğitim var yaz bitmeden diyip duruyor. Onların 4 çocuğu bu yaşta konuşuyormuş ana benim ki konuşmuyor . Anlatıyorum anlamıyorlar . Çocuk daha çiş kaka demiyor . Tamam bilincinde aslında ama tam konuşmasını bekliyorum bir kaç kelimesi var onlarda net ve yerinde değil bazen. Gitti (ditti) git(dit) bittiye de ditti diyor baba dede yani. Hem daha küçük olduğunu düşünüyorum. Belki konuşsa deneyebilirim tabi ki öğreten anneler vardır ama en azından çiş kaka demeli diye düşünüyorum. Hem ne acelemiz var . İnşallah 2 yaşına kadar söyler bende kış gelmeden öğretirim. Bu insanlar niye böyle her şeye karışır.