Kızlar emziriyorum bebeğim 2 aylık. Mıxovul ve gynolomexın krem verdi biraz enfeksiyon gördü doktorum son kontrolde. Süte geçmez kullanabilirsin dedi ama prospektüsünde emzirmeye ara verilmesi gerekir diyo. Biraz araştırdım emzirilebilir diyo fakat tereddütte kaldım. Kullanan varmı emzirirken sorun yaşadınız mı ??