adrmz54 Hanımlar selam👋 hafta’da 2 gün çalışırsam yanı ayda 8 gün çalışmış olacağım asgari ücret baz alınırsa maaşım ne kadar olur.. Calışma saati sabah 08.30 akşam 17:30