theyikik bi anneye ne söylersek söyleyelim elbet kafaya takacaktır ama şöyle söyliyim kızım ilk 4 ay gaz sancısından çok çekti allaha hergün dua ettim şu gaz geçsin artık 4 aylık olsunda bitsin diye inanır mısınız 4 aylık olduk gaz bitti ve alerjisini öğrendik ogünden beri emmeyi bıraktı alerji mamasına döndü derken hergün üzülmekten kahroldum şimdi 6 buöuk aylık 5 aylıktan beri üçgün kuralıkla ek gıda deniyorum her şeye alerjisi var almadığım demir ilacı kalmadı demir ilacı veremiyorum alerji yapıyor kuruyemiş et yumurta süt kavak armut muz kuzu eti kuruyemiş ceviz badem soya ay ne ararsanız var aksi gibi de herşeyi yemek isteyen kaşığı uzattığım gibi ağzını açan bi bebeğim var ama yediremiyorum okadar üzülüyorum ki anlatamam bırakın sağlıklı olsun ama zayıf olsun dert yarıştırmıyorum beni yanlış anlamayın