bircn1 Merhabalar güzel anneler 9 ayda 2 besiik eskittik şimdi yine alicam ahşap almak istiyorum dayanıklı sağlam olsun diye memnun olduğunuz bir model varmı yada ahşap tavsiye eder misiniz yardım olursanız sevinirim
Azraada58 bircn1 biz 1 yaşında direk park yataga gectik mobilya beşigimiz vardı artık döne döne kafasını bacagını vurup uyanıp aglıyodu park yatak daha rahat oldu bizim icin tavsiye ederim canım
ddmshn bircn1 9 aylık olmuş neden hala beşik alıyosun ki ben 8 aylıkken beşiği bırakmıştım montessori yataklardan alabilirsin bence
bircn1 ddmshn bebeğim sallanmadan uyumayan bir bebek çok zor uyku düzeni oluşturduk Yeni yeni gece uyumaya başladı o yüzden sallanır olması önemli benim için
moommyyy ddmshn merhaba. Ben de montessoriye geçmek istiyorum erken zamanda bebeğim 7 aylık olmak üzere. 1 yaşına gelmeden odasını ayırmayı düşünüyorum. Ama ilerde tutunup kalkmaları falan başlıyormuş, düşer diye korkuyorum yatağı tam yerde değil biraz yüksek. Bu konuda bir sıkıntı yaşadınız mı acaba ?
ddmshn bircn1 vallaha benim bebeğimde öyleydi bende beşik bıraktırırken zorlanacağımı düşünüyodum fakat hiç zor olmadı yeni yatağını sevdiği için bende yanında yattım uykuya dalana kadar alıştı hemen
meralulker bircn1 ahşap beşik kullanıyorduk bıraktık. Sağlam oluyor, görsel olarak çok hoş ama bebekler için pek kullanışlı değil. Bebeğim sürekli kafasını, elini kolunu çarptı şimdi elele markasınn park yatağına geçtik çok memnunuz
ddmshn moommyyy oğlum şuan yer yatağında yatıyor ben henüz almadım montessori bu aralar bakıyorum benimde korkularım var satıcıya sordum yüksekliği az değil mi düşer diye şimdiye kadar bi sıkıntı yaşamadık bu konuda dedi uygun yükseklikte bi yatak bulamazsam özel yaptıracağım
moommyyy ddmshn anladım. Ben de korkuyorum oraya yatırmaya biraz yerden yüksek bizimki. Ayaklanmaya başlayınca falan düşer diye korkuyorum