Arelllsn Merhaba arkadaşlar 11 aylık bebeğim var önerebileceğiniz kullandığınız organik atıştırmalık var mı?
izd Ben kendim yaptım açıkçası. Organik unlarsan ya da işte hiç un kullanmadan muz bazlı kekler falan yaptım:))))
Arelllsn izd ya evet bende bebe biskvisi havuç topları kek falan yapıyorum ama bazen dışarı çıktığımda el altında hemen çantamda olcak atıştırmalığa ihtiyaç duydum fakat güvenemedim de :)