7 ay 24 günlük bebeğim. Ben ayağımdan bıraktığım an ya da yanından kalktığım an cin gibi uyanıyor ağlıyor. Ben odadan çıkınca basıyor çığlığı. Annem de falan da sorunsuz dururdu şimdi beni göremesin ortamda yıkıyor resmen ortalığı? Babası sallamak için ağlıyor ayağına yine aynı. İlla ben. Benim kucağımda susuyor. Genel bi durum mu bu aylarda yoksa ben mi bir şeyi yanlış yaptım psikolojisi bozuldu?