bseceylan Eylül de bebeğim 9 aylık oluyor iş başı yapacağım özel sektörde sgl calisiyorum Süt izni oluyor galiba günde 1 buçuk saat sanırım tam hakim değilim konuya yardımcı olur musunuz Tam haklarım nedir
balyanaklibebe bseceylan benim de bildiğim bir bucuk saat süt iznimiz oluyor bir de bir yaşına kadar nöbet tutamıyoruz özel sektör izin verir mi bilmiyorum kısmı çalışma hakkı var 3/2 çalışıyorsunuz 3/2 maaş alıyorsunuz cocuk ilk okula başlayana kadar isterseniz dilekçe verip yapılıyor