Merhaba anneler oğlum 5 buçuk aylık genel de emziririn öyle uyur yada biberonla veririm sütünü öyle uyur ama genelde emziriyorum rahat uyuyor gün içerisinde
Konu şu 3 ay sonra işe başlayacağım o zamana belki sütum azalacak öyle olmasada gün icerisinde evde olmayacağım çalışacağım için
Neyse bir şekilde kendi kendie uyumasi lazım
Nasıl bir düzen oturtmaliyim sizce ke di kendine uyuması için
Yardımcı olur musunuz ❣️