ElisaAlya bizim doktorumuzun önerisi şu idi, aşı sonrası ateşte 38 i görmedikçe calpol ya da diğerini vermemek (ki ikisini dönüşümlü de kullanmayın demişti (daha dıprusu, eğer birşnden fayda alıyor iseniz diğerine gerek yok demişti sanırım parasetemol mefhumu) bexsero hariç hiçbir aşıda ölçüm uapmadan calpol vermedim. Bir tek bexseroda yapar yapmaz ve üç saat sonra olarak şlaç verdim, o kadar. Ki 36.8 ateş düşürücü vermek için düşük bir ölçü sanki ?