mihni geçmiş olsun çarşamba günü biz de 4 ay aşısını olduk benim bebegimde aynı şekilde huzursuz oldu ve hiç birsey yokken agladi baya baya , kuzumun canı aciyordu🥹 emzirirken de agriyordu o yüzden emmiyordu , ağrıdan uyumuyordu da calpol benim bebegimi bulandırıyor parol veriyorum bende 4 saatte 1 çay kaşığı verebilirsin demişti doktorumuz öle veriyorum daha sakinleşmisti🥹 calpol belki vücuduna gelmiyor olabilir mi imkanınız varsa parol alsanız 🌸