Aynisi bendede var. Cok gur saclarim vardi resmen azaldi. Acaip cok dokuluyor. Suan saclarim uzun. Yarin kuafore gidip baya bi kestirmeyi dusunuyorum cunku hakkindan asla gelemiyorum. Evi supuruyom, iki dk sonra baktim gene heryerde saclarim dokulmus o derece vallahi. Banada care bulun. 😭