Arkadaşlar merhaba benim bebeğim4 aylık sürekli kusuyor doktora götürdüm hiçbir sorun yok ne reflü ne mide rahatsızlığı
Emzirmiyorum sütüm yok sadece mama içiyor aptamil veriyorum onun dışında bebelac verdim oda kusturdu hep hemde çok fazla ne yapabilirim artık ne yapıcağımı şaşırdım
Gece kusmuyor sadece gündüz