Kızlar bişey merak ediyorum ayaklarının üzerine koyduğumuz zaman bu aydakı bebeklerin dimdik kendisi mi durması lazım bacaklarını bükmeden benim bi akrabam aramızda 2 hafta var bebegı benim oğlumdan 2 hafta küçük ayağını hep bastırdım diyo Mevlüt okuttu geçen ellerıbden tutup ayağını bastırarak bebek ayakta durarak fotoğraf çekti çok şaşırdım eve geldim bastırdım bebegım büküyor kendını pusuyor yani ayakları basar gibi sim dik durmadı bükülüyo bu normal mi yoksa basması dindik durup dikilmesi mi lazım ne yapabilirim kafama takıldı