Merhaba anneler,
Sezeryan doğum yapalı 2 ay oldu son 1 haftadır belimde ve sırtımda çok fazla ağrı var uykudan uyandığım zaman ayağa kalkmakta ve doğrulmakta çok zorlanıyorum oturduğum zaman da aynısı oluyor böyle bir durum yaşayanlar var mı aramızda nasıl bir yol izlediniz?