Kızlar ilk başlar kafama çok takıyordum her gelen öpmeye çalışıyordu sakince uyardım salgın var vs. Diye ama baktım artık düşünmekten hasta olucam cam fanustada büyütmüyorum sonuçta çocuğu çok yakınlarım öpüyor yüzünden kafasından ellerini öptürmüyorum sürekli ağzında olduğu için 5 buçuk aylık hala risk varmı merak ediyorum siz öptürüyor musunuz