Kızlar gebelik düşünüyorum. Oğlumu özelde doğurdum ama bir farkı yoktı ne emzirme danışmanı geldi ne özel ilgi. Bende ikinciyi devlette takip ettirmeyi düşündüm çünkü zaten endokrin takip hastasıyım. İzmir’de Atatürk eğitim araştırma hastanesinde giden ve memnun kaldığı bir doktoru olan var mı? Veya doğum yapan