Goktugmom_ başkasının yanında da yalnızken de kızmayın. Sınır koymak, hayır demek illa yasaklarla olmuyor. Hayır derken de şefkatli olabilirsiniz. Size bu tarz bir şey söylediğinde sana izin vermediğim için üzüldün, bana kızgınsın anlıyorum ama sen benim kızımsın, başkasının değil diyerek o reddetse bile yanında olduğunuzu gösterin.
Ama asıl o anlarda uzun açıklamalar, kızmalar, öyle deme gibi sözler hiç işe yaramıyor. Mesela uyku öncesi sakinken sarılıp bugün böyle demen beni biraz üzdü, bana kızdığında sana kızgınım desen olur mu gibi konuşmaya çalışın.
Bir çocuğun tüm öfkesini yansıttığı kişinin anne olması bağın zayıf olduğu anlamına gelmez. Aksine size çok güvendiği için ne yaparsa yapsın kabul göreceğini biliyor. Ne kadar sizi itse de asla gitmeyeceğinizi görmek en büyük ihtiyacı ❤️