11 aylık bebek aşırı hareketlı aşırı heycanlanıyor ellerknı çırpıyor oynatıyot yanı normal mı kafayı yemek uzereyım o kadar saçma sapan şeyler okuyorum kı go teması var ama emerken yok göz teması sosyal gülümseme var işaret parmağını da kullanıyor badıllama da var dede baba anne ooo falan der insanlar dan korkan bı bebek tı aöa alıstı seslerden korkardı onları da geçtik ama bı ışık görse heycandan deliriyor babasknı bilir babası geldiğinde güler gıttıgınde ağlar oyun oynamayı sever tek başına oynat kuzenı var 3 yaşında onu çok sever onu görünce ayrı hey canlanıyor kızarsam hemen üzülür