Fevo22 Merhaba kızlar reglim 9 gün gecikti ve bugün kan tahlilinde beta hcg hormonum 1.20 çıktı biliyorum çok az ama böyle olupta gebeliği devam eden oldu mu ?
-ikizlerim- Fevo22 merhaba 1.20 gebelik yok diye biliyorum 😔 eğer istiyorsanız rabbim gönlünüze göre versin en kısa sürede 🤲🤗