Sukrannnn Merhaba benim kızım ilk doğduğunda çok fazla kırmızıydı eliyle yüzü arasında dünyalar kadar fark vardı şuan 1 aylık çok az bi rengi açıldı dahada açılırmı bu durumu yaşıyan anneler varmı🙂
Burcuveburcum Sukrannnn 3.aydan sonra ten rengi göz rengi ve surat aynı kalıyor yani benim iki kızım öyle en azından🙈