handesim53 Kızlar benim hamileyken ve ondan öncesi hiç bir sıkıntım yoktu. Doğum yapalı 5 ay oldu emziriyorum ve kan sonucumda Tsh çok düşük çıktı ama T3 T4 normal seviyede. Bu durumu yaşayanlar var mı endokrine gideceğim ama bilgi de almak istiyorum