alyaninannesi1 Kızım 2 aylık hem emiyo hem mama veriyorum ama mağlesef mamayı çok zorlanıyorum içirirken nasıl bi yol izlemeliyim ilk sma aldım sevmedi diye bebelac gold aldım ama bundada aynı yapıyor gibi be yapcağımı şaşırdım
ugrakyagiz alyaninannesi1 avent in biberonu var anne göğsüne yakın meme mama reddi bebeğim şuan öyle güzel iciyorki oysa hiç biberon sevmezdi e bebekten aldım ama Trendyol da uygunfiyati