Merhaba oğlum 18 aylık 2 gündür ateşi düşmüyor kusma vs yok ishal salgını varmış fakat oğlum 1 cıvık 1 katı yapıyor sulu sulu ishali falan da yok. Ağzından aşırı salya akıyor çok mızmız acaba diş olabilir mi çünkü en fazla 38.6 oldu ateşi 39-40 ı hiç görmedik. Ağzına baktım azı dişi çıkmış kökü de uzamış acaba böyle olunca da ateşleniyor mu? Kökü patladığı zaman ateşi olmaz mı kafam karışık hastaneye götürmek istiyorum fakat çok sürünüyor çocuk bir diş yüzünden götürmekte istemiyorum açıkçası 39u bulmadığı için de fazla tereddüt etmiyorum diştendir diye