Kızlar son 1 aydir hiç düzenim yok hiç bir şeyden memnun olmayan bir bebek onun yüzü gülsün diye 7/24 pervane oluyorum yok sadece ağlıyor ve huysuz en basta diş çıkardık onunla başladı tam iki diş de çıktı rahatlarız dedim menenjit asimiz geldi 15 gündür aynen devam kafayı yiyeceğim 5dk dahi bir şeyle ilgilenmiyor sürekli ayakta durmak veya zıplamak istiyor oturmuyor yatmıyor delireceğim. Neden böyle anlamış değilim