Elifsenaveannesi Merhabalar hanımlar. Sizlere bişey danışmak istiyorum. Bebeğinin bazı kıyafetlerinden kaka ve kusmuk lekeleri çıkmıyor. Çok sevdiğim saklamak istediğim kıyafetleri var. Siz neler yapıyorsunuz fikirlerinize çok ihtiyacım var 🙄🌸❤
Bsra- Elifsenaveannesi makineye atmadan sabun ya da Deterjanı olarak kullandığım sabun tozunu döküyorum sıcak suyla çitiliyorum .eski lekeye denemedim ama yeni lekede yıkamadan bunu yapınca çıkıyor
Cydvrl Elifsenaveannesi e-bebekten leke çıkarıcı aldım leke eski olsun yeni olsun üstüne döküp bekletiyorum sonra makinaya atıyorum. Daha çıkarmadığı leke olmadı. Tavsiye ederim
Goktugmom Renkliler icin domestos varr var onu lekerin uzerine surup uzunda yikiyorum hic birsey kalmiyor
meleklerim37 Elifsenaveannesi en güzel leke cıkarıcı hacı Şakir mis gibi oluyor çok zor lekeyse sabunla beklesin öyle köpüklü emin ol bütün lekeler cıkıyor 👍
Zeynep89 A101’den Viking soda aldım onu kullanıyorum anne sütü lekesini çıkarıyor her şeyi denedim kosla beyaz sabun sadece soda matik çıkardı
Plnuzn Bende arap sabununun spray i var makineye atmadan lekenin üzerine sıkıyorum öyle çalıştıryorum etkili tavsiye ederim ☺️
Zeynepbasli Elifsenaveannesi hiç birşey yapmıyorum direk 60 derecede yıkıyorum 4-5 günlük kakalı atlerden eser kalmıyor. Deterjanımda ariel yani özellikle farklı birşey almaya gerek yok.
SalihinAnnesi Elifsenaveannesi e bebekteki Baby me leke çıkarıcı gayet güzel tavsiye ederim. birde duru granülmatik 60derecede uzun yıkamada baya güzel temizliyor ama kıyafetler çekiyor ve renkleri soluyor.
12345678901 Hacı Şakir ile yıkıyorum ben ama yok asla çıkmıyor leke, bende ebebekte gördüm leke çıkarıcı, birde toz şeklinde çamaşır suyu vardı leke çıkarmak için onları deniycem
Funda0161 Elifsenaveannesi bildigimiz beyaz kalıp sabunla çitile makınaya atmadan, birde fazla bekletme lekelı mumkunse hemen cıtıle kurutup sonrada makınaya atabılırsın,ayrıca bebeklerımız için leke cıkarıcı vs detarjanlar nekadar saglıklı sabun tozuyla yıka gitsin duru alıyorum içerik olarakta en zarasızı.
Gokcemmm Elifsenaveannesi canım bildiğin kalıp sabunlar kaka lekesini yıka çitile çıkıyor zaten kusmuklarda çıkıyor çıkmazsa sirkeli karbonatlı suda bekletip sabunla çitiliyorum çıkıyor en azından çamaşır suyu kullanmamış oluyorum 🤗