40 günlük bebek annesiyim kolik bir bebeğim var ama çözeceğiz inşallah :) bir ayımız bitti doktorumuzun dediğine göre 3. Ay sonuna kadar devam edecekmiş gaz sancıları. Uykudan bile uyandıran bir sancı düşünün.. gaz damlaları ve probiyotikler destekliyoruz. Gün içinde rezene ve kimyon içiyorum ılık su ile. Ayaklarına ve karnına 2 şer dakikada kiraz çekirdeği kemeri koyuyorum rahatlaması açısından. Tummy tıme gelirken evet emdiği ve altının temiz olduğu her sakin anında günde 3 dakika yapıyoruz. Sabahları uyandığımızda rutin masaj yapıyorum gün içinde her beslenmeden sonra masaj mutlaka yapıyorum bebeklerin çok hoşuna gidiyor bu. Hikaye kitapları okuyorum sıkmayacak şekilde günde 10 dakika. Ve gün içinde şarkı söylüyorum dikkatini çok veriyor. Emzirme yastığına koyup iki dakika masajda hoşuna gidiyor. Bezini bağlarken ve bişey yaparken mutlaka konuşup anlatıp yapıyorum :)