Kızlar şimdi şöyle biz ailecek (eşim ben ve bebeğim ) çok kötü bir hastalık geçirdik. Kusmalar, ishaller vs. Çok şükür bebeğimi iyileştirebildim zorda olsa. Vücuttaki enfeksiyonu atmak için her şeyi yaptım ben ilaçsız. (Emziriyorum hala) Ben biraz toparlandım ama eşim için aynı şeyi söyleyemem. Hastayken bende aşırı bir baş dönmesi vardı gözlerim kararıyordu. Aynı durum eşimde de var şimdi. Doktora gitti bugün vertigo tanısı koymuş doktor. İntravenöz bir ilaç uygulanmış. Neyse asıl sorum şu enfeksiyon kulağa gelmiş olabilir mi?
Kulaklarında enfeksiyon olduğu için geçici baş dönmesi olamaz mı?
Yoksa gerçekten bende de mı vertigo vardı ben mı anlamadım?
Sağlıkçılar varsa eğer aramızds böyle bir durum varsa nasıl atlatırız onu sormak istiyorum. Yarın başka bir doktara daha gideceğiz birlikte. Gitmeden sorayım dedim.