maygirl Setenay10 fotodan tam.anlayamadm.ama.bexsero ağir bi aşı zaten cok huysuzsa calpol vereblirsiniz uykuya geçisi kolaylasr hem.bexseroda bnmkide oyle oluyor calpol ver demisti hemsire bana cok huysuz olursa die.birde atesini kontrol edin..gecmis olsun
Setenay10 Tam çekemedim ama orda kabarıklık var ve aşırı huysuz bugün bexsero da oldu . Hangisi bilmiyorum ama bebeğim ilk defa bu kadar huysuz ve ağladı