Aysimaninannesii girlmomm bende 2 uyku yapıyorum bence normal ya gündüz uykusu önemli 2-3 gibi de uyutuyorum 1 saat uyuyor bazen değişiyor sonra 10 gibi da uyutuyorum benim kız gece sürekli uyanıyor keşke gece boyu hep uyusa oda alışkanlıktan sanırım
mematiii girlmomm gündüz 7 -8 de kalkıyor 12 1 gibi bir uyku sonra ikinci uyku akşam 8-9 gibide üçüncü uyku şimdi ara ara kalkıuor döndüğü için oda .Öyle uyutuyorum
girlmomm Aysimaninannesii sizin kokunuzu istiyor olabilir benimkide bizimle yatıyor yatağını istemiyor 🥲
Mavisssssssss 14 aylık. Epeydir tek uyku yapıyoruz. Sabah 8 buçuk 9 gibi kalkar öğlen 1de uyur gece de 10d uyur